En dag att minnas

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jillybean

Trådstartare
Pga av underkylt regn sa var skolbussarna installda igar sa bada tjejerna var hemma fran skolan. M klagade under eftermiddagen och kvallen pa magvark. Jag trodde det berodde pa de senaste dagarnas stahej; skolresan stalldes in efter en dag och en natt, de skickades hem pga daligt vader. Oj sa fel jag hade :smirk: Ungstackarn fick sin forsta mens imorse!

Nu ar hon inte min lilla flicka langre :cry: :banana:
 
Sv: En dag att minnas

Stackarn......

Hur tog hon det då?
 
Sv: En dag att minnas

Hon tog det forvanansvart lugnt. Jag ar oandligt tacksam att hon kom till mig direkt, sjalv tyckte jag det var oerhort pinsamt och anvande toapapper hellre an att tala om for mamma. Eftersom jag sjalv inte haft mens pa tva ar (Depo-Provera) sa var det tur att jag fortfarande hade nagra bindor som lag och skrapade i badrumsskapet. Men eftersom gubben har bilen idag sa lar jag ringa honom och be att han koper nagra pa vagen hem. Det kommer han att gilla :devil: :bump:
 
Sv: En dag att minnas

Tänk att karlar inte gillar sånt :smirk:

Undrar vad det kan bero på :o :eek:
 
Sv: En dag att minnas

Det er ikke bare menn - jeg er ikke glad i det jeg heller :-P
 
Sv: En dag att minnas

Egentligen så är väl varken damer eller herrar förtjust i det antager jag :crazy: Men det måste ju göras :o
 
Sv: En dag att minnas

Skulle det inte vara en jätte bra idee om man kunde de få hemskickat i posten varje månad - helt automatiskt - och utan extra kostnader så klart :bump:
 
Sv: En dag att minnas

Cinemon skrev:
Skulle det inte vara en jätte bra idee om man kunde de få hemskickat i posten varje månad - helt automatiskt - och utan extra kostnader så klart :bump:

Jo, jättebra! :bump:

Som det är nu så vet man aldrig vad man har hemma eftersom dottern är tvärtyst, säger aldrig när hon har. Kompisarna behöver nog ibland de också!

Kan du inte fixa det? En smart affärside! :idea:
Då kanske du kan göra samma sak med kondomer!
 
Sv: En dag att minnas

Tänk att den tanken har jag tänkt också. Det hade varit smidigt!

Vet många som skäms när de ska köpa bindor/tamponger men det är ju en naturlig grej att ha mens.
 
Sv: En dag att minnas

Männen har ju ingenting att skämmas för, så det borde vara lättare för dem. *tycka*
När jag bodde hemma bad jag hellre pappa än mamma att köpa hem bindor eftersom pappa lyssnade på vad jag sa när jag förklarade märke, storlek, med eller utan vingar och annan viktig information.
Mamma bara tog nåt som stod nära, och sen fick hon använda dem själv. :devil:
 
Sv: En dag att minnas

När man är runt 13 år får man bindor av orlika storlekar och även tamponger om jag inte minns fel! Sedan när man är runt 50år (klimakteriet) och sedan när man e 101 år (om man blir så gammal :crazy: ) Får man hem Blöjor :rofl: för då klassas man som 1-åring!
 
Sv: En dag att minnas

Jillybean skrev:
skolresan stalldes in efter en dag och en natt, de skickades hem pga daligt vader. Oj sa fel jag hade :smirk: Ungstackarn fick sin forsta mens imorse!
Tur i all oturen (for det maste man val kalla mens) ar ju att hon inte fick mens pa skolresan!! Det hade sakerligen varit mer traumatiskt!! :crazy:

Dessutom ar det mycket tur att hon inte kan svenska, for hon hade sakerligen uppskattat att hela Buke vet om hennes ode!! :angel: :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla skrutta tycks ha hittat sin rost i dag. :p Jag har sagt att jag har hunden som inte alls skaller. Hon gnaller och det har...
Svar
0
· Visningar
725
Senast: hastflicka
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 320
Senast: Inglorion
·
Gravid - 1år Jag vet att jag inte ska klaga... men Sophia har somnproblem pa dagen inte natten. Hon sover bara max 45 min at gangen mellan...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: ako
·
D
Ekonomi & Juridik Jag har jobbat som tranare/beridare utomlands for samma familj i nastan 6 ar. Jag trivs pa jobbet och ar god van med hela familjen...
Svar
4
· Visningar
1 596
Senast: Spunkgrodan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp