S

skejtgrl

haha! skulle övningsspringa med systers vovve Diesel (Grand danois) idag... det gick inge bra.. Som vanligt fick han lite damp o ville busa (vilken händer typ jämt). :D Den här filmen kanske bör hålla till under Hund egentligen, men jag vill ju visa er.

han lyssnar fruktansvärt lite på mig :D Men jag tyckte filmen va så himla rolig.

jeje, till slut fick jag lägga ner han på marken så han skulle lugna sig. :smirk: Det är typ det enda som hjälper när han får utbrott..

men han e söööötast i världen ändå! :love:
http://www.trracer.se/jenny/jennyodiesel/Picture%20010.mov


tar ett tag o ladda ner dock..
 
vad sööt :love: , Kanske inte lättaste att brotta ner precis :p
 
kanske för att han biter mig i armen vilket inte syns så bra i filmen. Skulle aldirg skrika åt honom utan anledning. Älskar han för mycket för det! :love:
 
mm, han e söööt o goo! Lillstruvan :love:
och ne, han väger 20 kg mer än mig ungefär.. :crazy:
 
Kan inte se den.. Fattas väl nå´t som vanligt..
Jag vill se vad du gjort mä vovven min juh!!
;)
 
haha, kom hit då!!

förmodligen har du inte quicktime installerat..
 
ok. jag ska åxå sussa. Har precis käkat upp mina digestive kex! så nu blir det sängen!

Nattii
 
wow :love: :love:

jag har förälskat mig i den rasen och har bestämt att jag SKA ha en sån när lillpojken blivit vuxen och vi flyttat till landet :) sambon är lite mer skeptisk :D
fast jag vill ha en blå
 
mm, dom e urmysiga! utom när dom får damp! hihi, ne, det e lite charmigt det åxå :D

aha, själv skulle jag vilja ha en svart..

Fast Berner sennen e åxå fina!
 
Gud vilken söt liten vovve!! :love:

Hur gammal är den? Ser precis ut som en jack russel valp mina kusiner hade. :love: :love:
 
han är snart 17 veckor :) full av bus och nu när tandlossningen är igång är han hopplös med att bita sönder allt som ligger framme :smirk:
 
hahah, ja, vi hade iaf skitskoj! mest Diesel :D
men på slutet blev han lite väl jobbig..haha..
 
han blev 3 år i januari tror jag det va..? *tittar på LiPP som e diesels matte*
mm,, han e en riktig snygging!! :d
 
Jasså, du vill ha en sån som jag?

*sneglar mot sängen på min Svarta Fara som är helt utmattad efter 5 timmars äventyr*
 
har du en svart? dom e läckra!

Fast helst av allt vill jag ha en häst! :D
 

Liknande trådar

E
IT & mobiler Typ Hitta Nemo :love: :D Måste man ha bredband för att kunna ladda ner filmer o kolla på dem i datorn? Vet ni någon bra sida att ladda...
Svar
8
· Visningar
4 284
Senast: Elftor
·
Träning Fick hem min efterlängtade 1-åring (blir två i maj) i december, hon var helt ohanterad och väldigt svag (fysiskt) det håller på at fixa...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: shampiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp