En flaskfråga om hostmedicin

Förstår ju naturligtvis att alla som skrivit i tråden varit utom sig av oro för hur det gick egentligen! Det blev så att jag reste med originalförpackningen, med en plastpåse om och en mansnodd som slöt om vid öppningen :D Hosthelvetet har inte gett sig än, men nu hade jag vett att be om två små flaskor istället för en stor.
 
En bekant till oss tycker att drt är galet störande med prasslande påsar i offentluga fordon. När han kände sig lite krasslig inför en flygresa lade han därför av ren omtanke några Fisherman's Friend i en vanlig plastpåse och stoppade i jeansfickan. Tyvärr smulades de sönder där och det blev lite stökigt ett tag när han råkade åka på kontroll på flygplatsen. Som tur var löste det sig. 😬
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 800
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
704
Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
38 244
Senast: Bellami4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp