Bukefalos 28 år!

En flock med Amstaffar :)

Bebben

Trådstartare
Tog lite nya, mer seriösa, kort idag på våra små odågor. Eller ja, försökte i alla fall! Har inte riktigt vant mig vid bytet från Canon till Nikon än, och den helt nya kameran..

I alla fall. Vi har 6 st sådana här typer hemma, som många av er redan vet. Och såhär ser dom ut numera!

blogg
Benjamin, 5½ år

blogg
Peggy Sue, 4 år

blogg
Moony, 3 år

blogg
Monster, 2 år

blogg
Bajjon, 2 år

blogg
Hillevi, 8 mån
 
Sv: En flock med Amstaffar :)

Herregud så söt/vacker! :love: Är det Monster? :p

Och en liten sidofråga; två av hundarna har kuperade öron. Så är dem importer från USA eller uppfödda i Sverige? Jag minns inte exakt vilket år kupering förbjöds i Sverige... *harmlöst nyfiken*
 
Sv: En flock med Amstaffar :)

Det är mitt lilla Monster ja! :love:

Peggy & Moony är importer, men dom kommer från Kroatien och Serbien :) Vi har inte fått kupera i Sverige på mååånga år, och nu börjar det komma förbud i många andra EU-länder också. Men det får fortfarande göras (Eller görs illegalt för den delen) i en hel del länder här i närheten, och såklart i USA också.
 
Sv: En flock med Amstaffar :)

Det är mitt lilla Monster ja! :love:

Peggy & Moony är importer, men dom kommer från Kroatien och Serbien :) Vi har inte fått kupera i Sverige på mååånga år, och nu börjar det komma förbud i många andra EU-länder också. Men det får fortfarande göras (Eller görs illegalt för den delen) i en hel del länder här i närheten, och såklart i USA också.
Okej då vet jag. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 280
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 603
Senast: __sofia__
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 592
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 315
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridstrumpor!
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp