En fråga från en pappa som inte är hästmänniska

Ja, som tur är så finns det de som kan påpeka det man själv inte tänkte på. 😁 Menat alltså att jag själv inte tänkte hela varvet ut 😁 Det är det underbara med forum, vi hjälps åt!

I alla fall, det låter som TS har koll på tiden och det är ju jättebra!
 
Ja, som tur är så finns det de som kan påpeka det man själv inte tänkte på. 😁 Menat alltså att jag själv inte tänkte hela varvet ut 😁 Det är det underbara med forum, vi hjälps åt!

I alla fall, det låter som TS har koll på tiden och det är ju jättebra!

Ja det är underbart med forum där man kan få hjälp och råd det var därför jag ställde frågan. Men de viktigaste med ett forum är att alla får ha sin åsikt och tankar annars bli de tråkigt. Man skall ha respekt för varandra ❤
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 353
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 581
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 763
Senast: svea
·
Anläggning Hejsan! Jag har en stallkompis som står i mitt stall o i dagsläget så delar vi på alla kostnader(vi har en varsin häst som äter exakt...
2
Svar
34
· Visningar
4 787
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp