En fråga jag har hållt på...

Alltså jag har sett tre OLIKA hästar blåsas ut vid hälta vid tre olika tillfällen. Det var inte samma häst som blåstes ut 3 ggr.

Vet.bes då jag hopptävlade kostade ofta 150-200 kr. Och i och med att det är färre starter på en dressyrtävling än en hopptävling så skulle det förmodligen vara ännu dyrare. Mycket pengar för mig och då lägger jag hellre pengarna på en protest i så fall om det mot förmodan skulle vara aktuellt, det kostar väl under hundralappen i alla fall.
 

Alltså jag har sett tre OLIKA hästar blåsas ut vid hälta vid tre olika tillfällen. Det var inte samma häst som blåstes ut 3 ggr.



:rofl: Är du verkligen säker på det :devil: :angel:
 
JAG är det, men det är frågan om hon som ställde frågan var det efter vad jag skrivit... :angel:

Vad menade du med detta?
Enda anledningen jag fått fram av alla som skrivit här, om varför inte det är vet besiktning på dressyr är att det blir för dyrt, samt att domaren ska blåsa ut... Men när jag va å tävlade (red dock inte själv) så blåste inte domaren ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Då gjorde den domaren inte det den skulle!!!
någon borde ha överklagat hos överdomaren så att denna kunde antaeckna det i sin överdomar-rapport.
 
Ja jag vet. Jag kanske borde ha sagt till mågon. Men hittade inte någon överdomare.
Å ja vet inte om någon annan gjorde det heller... :crazy:
 

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 984
Senast: Jeps
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 747
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 249
Senast: MimmiNO
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
1 599
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp