Bukefalos 28 år!

En fråga om medlemslistan.

Prosit

Trådstartare
Jag gick in på medlemslistan för att söka efter folk som jag hade i min kontaktlista förut, och försökte söka på dem.
Då får jag upp denna text:

Sorry! The administrator has disabled searching of the member list.

Är det tillfälligt eller kommer detta att bestå??


Hittade även stavfel som jag antar att du (Gunnar alltså) vill ha rapporterade....
Under Vanliga frågor, Allmänt om forumets funktioner, Hur använder jag medlemslistan? ...... står följande:
Medlemslistan har också en sökfunktion, vilken låter dig söka för att snabbt hitta medlemmar enligt de kategorier du spcificerar,

Sorry, hittade lite till...

Under FAQ, spårning av meddelande finns följande lite underliga mening:

"När du skickar ett nytt privat meddelande har du möjlighet att begära ett läskvitto för det meddelandet. Detta låter dig kontrollera om meddelandets mottagare har, eller inte har. Läst det genom att titta på sidan för spårning av privata meddelanden"

Under Kalendern, fortfarande i FAQ:

Normala händelser spänner över en tidsram frå att de startar tills de slutar.
 
Senast ändrad:
Sv: En fråga om medlemslistan.

Jag har fixat till sökningen så att den skall fungera.
Skall försöka fixa den dåliga svenskan i morgon.
 
Sv: En fråga om medlemslistan.

Vad bra!! Hoppas det inte gör nåt att jag sitter o kollar fel..... det kanske underlättar lite för dig tänkte jag....
 
Sv: En fråga om medlemslistan.

FAQ igen.... under Kalendern

Administratören kan ha a aktiverat möjligheten för registrerade medlemmar att posta händelser, men vanligtvis är så inte fallet.



kan visas i kalendern om administratören har aktiverat den funktionen. Din födelsedag kommer automatiskt att visas i kalendern om du har skrivit in datumet för den i din profil.
Vad kan visas :D ;)
 
Sv: En fråga om medlemslistan.

Maila det direkt till Gunnar istället gunnar@shero.net så slipper det bli en massa onödiga ;) trådar.

Tror faktiskt Gunnar uppskattar hjälp av oss användare. Det har han gjort förr om åren.
 
Sv: En fråga om medlemslistan.

Jag är mycket glad för all hjälp med att hitta fel och den tid ni och andra lägger ned på att hjälpa alla med alla nya funktioner.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp