En fråga om show biljetter

trevligtjej86

Trådstartare
Hej alla.

Jag har vunnit två biljetter till Gbg horse show. Men det står inget om det är hel eller halv dag. Nån som vet hur man kan se det eller få reda på det?!
 
Kan du inte mailat och fråga det då? Till biljett tävlings arrangören dvs. Står på biljetten annars.
 
Hej
Ordet bara står 9 så skulle jag nog gissa på att det bara är dagföreställningen och inte kvällen med. Jag har för mig att jag har haft en biljett till varje föreställning även om jag beställt heldag bara det att jag haft samma platser på båda föreställningarna.
 
Hej
Ordet bara står 9 så skulle jag nog gissa på att det bara är dagföreställningen och inte kvällen med. Jag har för mig att jag har haft en biljett till varje föreställning även om jag beställt heldag bara det att jag haft samma platser på båda föreställningarna.


Ja det låter troligt. Så isf skulle det alltså vara till fm :).
 

Liknande trådar

Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
651
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 018
Senast: Red_Chili
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: Bee
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 093
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp