Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis påbörjat ledarskapsträning a´la KFH. Jag har en väluppfostrad foderhäst, men det är si och så med ledarskapet!
Jag tänkte börja ta långa skrittprom med min häst, inte på hästryggen alltså.. bör jag ändå gå såsom han beskriver..? Kan vara lite svårt bland stock och sten osv.. eller räcker det att hon är bakom mig när vi tar våra långpromenader? Dumt att förstöra ngt som jag nyss har påbörjat.. processen är lixom i gång. Vad tror ni?
I början är det nog bra om hon går bakom, eller iaf har nosen vid din axel så länge ni inte är överens om ledarskapet. Men om du vill kan du gå in på den här sidan: www.fiart.se/hempfling för där är vi några som är intresserade av just hempfling och kan kanske hjälpas åt att ge dej ett bra svar.
Hästnyheter Jag känner lite att det är en fristad eller väktare i det oändliga massan av diverse på internet. Det finns förnuft och medkänsla kvar i...
Juridik & Ekonomi Det var inte det jag skrev, men du säger tråden igenom att soc inte tar er på allvar samtidigt som du fortfarande inte vill gå till...