En fundering

Tjôta

Trådstartare
Vad styr vilka trådar som hamnar på Hem & Hobby och vilka som får ligga kvar på Senior???

Vissa trådar om hemelektronik får vara kvar på Senior inte andra. Nyss flyttades den ena om tvättmaskiner till H&H men inte bägge.
Dessa ligger på Senior i skrivandes stund:
Åskdödad tvättmaskin
Tiramisu
Alternativt boende
Pajer!
nudelsallad
Tips om kalla rätter
medan dessa flyttades till Hem & Hobby vid 22-tiden igår (25/8):
Matt-tvätt
Hur göra rent äckliga fogar i duschen???
och denna flyttades ganska omgående efter att den startats
Konsumentråd, tvätt/tork

Vissa recepttrådar flyttas direkt och andra inte, detsamma gäller trådar om heminredning och möbler.

Vad är det som styr vilka som får vara kvar på Senior och vilka som flyttas?
Rubrikvalet?
Innehållet?
Allmänintresset?
Vem som startat tråden?

Jag tycker det verkar väldigt godtyckligt iaf och fattar faktiskt NADA :confused:
 
Sv: En fundering

Det där har jag också tänkt på!
För vill man läsa om recept/hem mm,så fär man läsa på både Senior och H&H!

Rörigt!
 
Sv: En fundering

ullo är på semester så just nu är det främst jag som drar lasset, vilket kan innebära att en del trådar som hon hade lämnat på senior flyttas och att några som borde flyttas får vara kvar.

men uppenbarligen får jag snacka ihop mig med henne och kanske då även snurrfian och se vad vi kommer fram till!


Allmänt om hur JAG gör är att heminredning, möbler, hemelektronik flyttas. Recept har jag aldrig flyttat. Nu vet jag inte om det här är rätt eller fel, bara att så har jag gjort.


Att vissa trådar missas är dock inget nytt, det gäller all form av moderering här. Vi kan omöjligen se varenda tråd som skrivs helt enkelt. (Och det är även därför vi blir glada när folk hjälper oss genom trianglar).


//lizan, en av de berörda moderatorerna
 
Sv: En fundering

Det är helt klart en bra fundering och vi ska ta och diskutera igenom hur vi ska ha det, men triangeln är jag tacksam när folk använder, ni är många som är underbara på den punkten! :love:
 
Sv: En fundering

Logiken kanske helt enkelt är att den ena är trianglad och därför hittad? Om igen, är det trådar ni tycker är på fel ställe, triangla så är det så mycket enklare för oss moderatorer.
 
Sv: En fundering

Det är precis så det är.

Även utan heltid i skola, inspark av nya elever, vänner, marsvin, hästar, avramlingsskada, föräldrar som åkte hem till andra sidan jorden igen och 4 forum att moderera själv, så missar man vissa trådar.

Jag skrev redan i mitt första svar i den här tråden att trådar missas och att det då finns en alldeles förträfflig triangel man kan klicka på! Och bara så ni vet så kommer jag alldeles garanterat fortsätta missa trådar...
 
Sv: En fundering

Fast visst kan man väl tycka att trådar ska ligga rätt, och även att det är bra att man frågar när man inte förstår.

Men även om jag hade det här som heltidsjobb så hade jag ju missat trådar. :p
 
Sv: En fundering

Aktualiserar den här tråden igen.

Just nu ligger det flera recepttrådar på Senior.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 787
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Minns ni den här tråden om den hyperaktiva goldentiken jag funderat på att ge upp om? Här kommer uppdatering och lite nya funderingar...
Svar
15
· Visningar
1 552
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp