En ganska bra helg

Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången och lekte lite och så ❤️ Och han var inte lika bitig heller så jag hoppas iallafall att han har börjat lära sig att inte bitas. Men ja det kändes mera som hopp fullt iallafall nu ❤️
Och sen var det bara jag och en personal här i några timmar som var JÄTTE skönt. Alltså det bara är lugnt och tyst och så när domandra var iväg på en sak så det var bara skönt.
Och idag så har min pojk vän varit här i några timmar. Som känns jätte konstigt att skriva för det känns bara o verkligt att JAG är ihop med en kille som är jätte snäll och bra och allt sånt. För jag trodde inte att jag skulle vara ihop med nån NÅNSIN och ABSOLUT INTE nu. Så det är nästan svårt att fatta det men jag tycker om han jätte mycket iallafall ❤️
Men ja det var iallafall mysigt och bra somvanligt att um gås med han ❤️
Så det har iallafall varit en ganska så bra helg speciellt med hur det har varit den senaste tiden. Så det har varit skönt att det har varit lite som en paus ganska mycket från allt jobbigt. Men det blev väldigt jobbigt en gång idag för jag blev som på mind hur mitt liv INTE är nu pågrund av att jag förstörde allt och gjorde så jag fick rullstol. Så då blev det väldigt jobbigt men somtur är så var en bra personal med som kunde hjälpa att iallafall lite bromsa tankarna liksom.
Och en sak blev liiite jobbigt när jag och T låg i sängen och kollade på en film och pratade och så men då kunde jag iallafall som tänka lugnt för migsjälv så det inte blev bara mer och mer jobbigt. Och sen så var det bara mysigt igen ❤️
Men ja en sak som är jobbig fast bra också är att O kommer bli såld ifall han går genom vetrinär besikting 💔 Men han kommer få det jätte bra isåfall och hon som ska köpa han har en b-ponny nu som hon tävlar ganska högt med så hon är ju duktig och så. Men ja detenda är att hon är inte sågammal och jag tyckte att O var svår ibland för mig för han blev stark. Men mamma sa iallafall att hon red han jätte bra och att det såg bra ut så jag litar ändå på det!
Men ja det är somsagt det bästa för O så det är ju ändå possitivt även fast det är lessamt också. Men jag tror att han kommer tycka att det är jätte kul att få vara nåns nummer ett liksom och få tävla och så igen ❤️ Även fast JAG blir ledsen att mina mål med han är borta men huvud saken att han får det bra ❤️
 

Åh vad glad jag blir för din skull @EmmaFilippa att du kunde få lite paus från allt som varit så jobbigt det sista för dig.. Härligt att höra att valpen bits mindre och att han och M lekte lite. Låter som du och din pojkvän hade en mysig stund härligt! Förstår att det är dubbla känslor med O men du är verkligen en så fantastisk djurvän som tänker på hästen i första hand.
 
Åh vad glad jag blir för din skull @EmmaFilippa att du kunde få lite paus från allt som varit så jobbigt det sista för dig.. Härligt att höra att valpen bits mindre och att han och M lekte lite. Låter som du och din pojkvän hade en mysig stund härligt! Förstår att det är dubbla känslor med O men du är verkligen en så fantastisk djurvän som tänker på hästen i första hand.
Tack ❤️ Och ja jag försöker iallafall att tänka på alla djur i första hand alltid! Men det är egentligen nog bäst för mig också för då blir det som mera att nu så ÄR min tid med O slut så be höver jag inte tänka såmycket på det och att jag kanske aldrig kommer kunna rida han igen och allt sånt. Utan om han blir såld nu så då ÄR det SLUT liksom. Och OM jag skulle vilja och kunna ha en egen häst nångång i fram tiden så skulle ju ändå inte O passa utan då är det bättre om jag isåfall skaffar en häst som passar mig DÅ.
 
Tack ❤️ Och ja jag försöker iallafall att tänka på alla djur i första hand alltid! Men det är egentligen nog bäst för mig också för då blir det som mera att nu så ÄR min tid med O slut så be höver jag inte tänka såmycket på det och att jag kanske aldrig kommer kunna rida han igen och allt sånt. Utan om han blir såld nu så då ÄR det SLUT liksom. Och OM jag skulle vilja och kunna ha en egen häst nångång i fram tiden så skulle ju ändå inte O passa utan då är det bättre om jag isåfall skaffar en häst som passar mig DÅ.
Du är så klok mitt i allt :heart
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 274
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
762
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp