En helt vanlig jeansjacka

_Maria_

Trådstartare
Är jag på jakt efter! Har ni själva köpt eller beställt nyligen eller vet ni vad det kan finnas? Hittade en på h* men var slutsålt i min strl. Var även inne i den faktiska butiken men där fanns det bara kvar i korta modeller..Här kollat i alla affärer i min hemstad samt den ena grannstaden..nada! Ska det va så svårt kan man tycka..
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Tycker att varenda klädaffär har jeansjackor? Höll på att bli vansinnig på att det var det enda som fanns när jag letade jacka för några veckor sedan. HM, Lindex, New Yorker, Esprit och Kappahl vet jag helt säkert hade, kommer inte ihåg helt vilka andra affärer jag var i. Vet iofs inte riktigt vad du räknar som kort modell och jag kollade inte noga på dem eftersom jag var ute efter något annat. Men annars är ett bra tips att kolla på Tradera, där har jag också sett en hög med jeansjackor i alla möjliga modeller!
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Är det denna som var slut i din storlek eller är denna för kort?

hmprod


Du har ju denna också.
hmprod


Nu vet jag inte hur lång du är, men kom ihåg att alla kläder är kortare på modellerna än vad de är på oss som inte är sådär långa. Klänningar som är korta på de smala, men långa modellerna, går till knäna på mig som är 167 cm lång.
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Beställde en jättesnygg mörkblå från Bonprix, fanns i alla storlekar då iallafall
Lagom stor och lagom lång (är 166)
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Intressant. Ju simplare utforming, desto dyrare plagg (Boss Orange och Svea samt Replay var väl de som hade det där vanliga stucket).
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Hittade äntligen en förra året (det är ju visserligen inte nyligen) som inte slutade mitt på tuttarna utan faktiskt går ner över midjan. Tror jag köpte den på Åhléns, det är en Esprit.
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Är det denna som var slut i din storlek eller är denna för kort?

hmprod


Japp den var det! Den är vanlig längd för mig.

Du har ju denna också.
hmprod


Ja den kollade jag också..kommer inte ihåg varför jag ratade den. Tkr nog färgen inte är så snygg, på den bilden jällefall.

Nu vet jag inte hur lång du är, men kom ihåg att alla kläder är kortare på modellerna än vad de är på oss som inte är sådär långa. Klänningar som är korta på de smala, men långa modellerna, går till knäna på mig som är 167 cm lång.

Jag är någonstans mellan 168-170..Ja jag tänkte också på det..Är ju alltid en chansning att skicka efter..
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Tycker att varenda klädaffär har jeansjackor? Höll på att bli vansinnig på att det var det enda som fanns när jag letade jacka för några veckor sedan. HM, Lindex, New Yorker, Esprit och Kappahl vet jag helt säkert hade, kommer inte ihåg helt vilka andra affärer jag var i. Vet iofs inte riktigt vad du räknar som kort modell och jag kollade inte noga på dem eftersom jag var ute efter något annat. Men annars är ett bra tips att kolla på Tradera, där har jag också sett en hög med jeansjackor i alla möjliga modeller!

Hm var jag på, Lindex och Kappahl också. New Yorker och Esprit finns inte där jag varit och kollat. Kort modell då menar jag att dom slutar i midjan ungefär. Tror det kallas mc modell kansske..? Ja man kanske skulle kolla på tradera..Tack för tipset!
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Hittade äntligen en förra året (det är ju visserligen inte nyligen) som inte slutade mitt på tuttarna utan faktiskt går ner över midjan. Tror jag köpte den på Åhléns, det är en Esprit.

Ååå...glömde gå in på Åhlens när jag var i grannstaden..Typiskt!
 
Sv: En helt vanlig jeansjacka

Nelly har massa om du vågar shoppa på nätet. Klick klick

Tyckte inte dom hade så mkt..Eller jo, dyra hade dom ju en del..Jag hittade en Crocker jeansjacka på Jc i stan men den kostade 599kr. Känns sådär när man vet att det finns på Hm för 299kr..Men jag ska kolla lite till på nätet. Annars får jag gå och prova den på Jc. Är ju inte kul att leta i all evighet heller:p
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 068
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Jag har hyrt en stallplats på en gård där vi även hyr ett hus. När jag kom hit så var det 2 hästar, så vi blev då 3 stycken i...
Svar
19
· Visningar
2 752
Senast: Lingon
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 017
Gnägg Hej! Min motivation går verkligen bara neråt med att gå till stallet där min lån ponny står. Tror hon stått i en vecka nu även fast jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp