En inte för dyr telefon med bra kamera

Jag älskar min p20 Pro! Om jag köpte en ny skulle jag absolut köpa pro-versionen eftersom jag tycker att fördelarna väger upp priset. Hoppas dock på att inte behöva köpa en ny på många år, har nog aldrig trivts så bra med en telefon förut och jag älskar att jag verkligen kan lita på att den håller laddningen, även på vintern.
 
Jag gillar inte att betala hur mkt som helst för en telefon så jag skulle köpa en p20 pro idag med ;)

P30 pro har bättre batteri och bättre vattentålighet så hade jag mer pengar än jag kunde göra av med och var tvungen välja mellan P30 eller P30 pro skulle jag köpa pro.
Jag har absolut inte mer pengar än jag kan göra av med, och blir gärna lite ”sistaminuten-snål” och bangar ut precis när jag bestämt mig.

Velar nåt kopiöst, har precis börjar titta på Apple igen dessutom 🤷‍♀️🙈.

Jag älskar min p20 Pro! Om jag köpte en ny skulle jag absolut köpa pro-versionen eftersom jag tycker att fördelarna väger upp priset. Hoppas dock på att inte behöva köpa en ny på många år, har nog aldrig trivts så bra med en telefon förut och jag älskar att jag verkligen kan lita på att den håller laddningen, även på vintern.

Är Huawei så bra alltså? Som jag skrev ovan så har jag börjat kika på Apple igen. Men även på P30 Lite, gillar priset på den + att den går att få i vitt. För om sanningen ska fram så gillar jag inte färgerna på Huaweis lurar annars. Mvh kinkig..
 
Jag har absolut inte mer pengar än jag kan göra av med, och blir gärna lite ”sistaminuten-snål” och bangar ut precis när jag bestämt mig.

Velar nåt kopiöst, har precis börjar titta på Apple igen dessutom 🤷‍♀️🙈.



Är Huawei så bra alltså? Som jag skrev ovan så har jag börjat kika på Apple igen. Men även på P30 Lite, gillar priset på den + att den går att få i vitt. För om sanningen ska fram så gillar jag inte färgerna på Huaweis lurar annars. Mvh kinkig..

Jag har haft apple förut och föredrar min Huawei något enormt. I början är det alltid någon funktion man saknar tror jag, men det finns en massa andra funktioner jag älskar och när jag håller en iphone i handen nu så känns det bara osmidigt. Kameran är helt fantastisk, batteritiden jättebra och jag har inte haft ett enda problem med min, haft den i ett år nu. Den har aldrig spontant dött eller laddat ut, eller hängt sig eller startat om osv. Allt har bara fungerat helt perfekt :D
 
Jag har haft apple förut och föredrar min Huawei något enormt. I början är det alltid någon funktion man saknar tror jag, men det finns en massa andra funktioner jag älskar och när jag håller en iphone i handen nu så känns det bara osmidigt. Kameran är helt fantastisk, batteritiden jättebra och jag har inte haft ett enda problem med min, haft den i ett år nu. Den har aldrig spontant dött eller laddat ut, eller hängt sig eller startat om osv. Allt har bara fungerat helt perfekt :D

Jag slog till på en P30 lite nu på Netonnet’s fyndhörna.
Råkade köpa en smartwatch och en kaffebryggare också 😅.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver pensionera min iPhone 6 eftersom jag inte är ett vandrande elverk, och den i det närmaste kräver att man har laddaren i hela...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 079
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 616
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
902
Senast: starcraft
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp