En "like" som hamnade fel

Vinterbad

Trådstartare
Jag ville lägga in en sorgsen symbol som kommentar men det blev en "like" och det blev så fel, hur kan jag ta bort den? Snälla hjälp mej, det var ju inte alls vad jag menade. Jag har skickat en förklaring till den det berörde men det ser så illa ut.
 
Jag ville lägga in en sorgsen symbol som kommentar men det blev en "like" och det blev så fel, hur kan jag ta bort den? Snälla hjälp mej, det var ju inte alls vad jag menade. Jag har skickat en förklaring till den det berörde men det ser så illa ut.
Klicka igen på texten "like" för att ta bort. (undrar om den inte ändrades till "sluta gilla" förr?)
 
Tror att texten förut ändrades till "sluta gilla". Hur skulle jag annars lärt mig? @Gunnar
Detta ser nog lite olika ut och fungerar lite annorlunda på en ex.vis en mobil och en dator.
Det bör även ha ändrats i samband med att det tillkom fler reaktioner vilket gjorde att det inte blev ett enklare på och av (gilla/sluta gilla).
Jag kommer inte ihåg om det byttes till Sluta gilla eller om det enbart kom upp när man höll muspekaren över gilla.
Jag vet inte om det enkelt går att återskapa en sådan funktion.

Numera fungerar det som jag förstår att man måste peka lite längre tid på Like-ikonen på en mobil, då kommer alla reaktionsval upp och man kan välja vilket eller välja bort.
På en dator håller man muspekaren över Like och kan då välja rätt reaktion eller välja bort.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 744
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 598
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag bytte stall i december efter att jag hamnat dels hamnat i mellan två parter som inte var helt överens och för att jag kände mej...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp