Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gamla rävar? Jag är mer rädd för att bli lurad av nykomlingarna.Jag tre inte heller man ska lägga för mycket vikt vid kopplingen Dentaku - Bollen__ om D är god. Är hon ond hamnar det i en helt annan dager.
Jag är skitskraj att jag är totalurad av typ glömmerallt, mammas och andra rävar![]()
Lustig taktik att. Rösta på den minst misstänkta, däremot så köper jag fullt teorin om att hon inte är så aktiv på att leta ulvar. Hennes inlägg känns rätt slätstrukna. Hon är ny som många andra så det kansek beror på det. Har dålig koll på hennes spelstil då hon knappt hunnit utveckla någon.Jag lägger också min röst nu så kan jag eventuellt ändra om det skulle komma upp något mer.
Min teori är att ulvarna ligger väldigt lågt. De senaste tre röstningarna har jag främst gått efter de som diskuterats mest och jag har en känsla av att jag sorterat bort ulvarna redan i första steget. Jag hittade inget utstickande när jag gick igenom bollens__s inlägg, men nu börjar jag tror att det kanske är just det som är misstänkt. Så istället för att gå på samma taktik som innan, vilket uppenbarligen inte fungerade så bra igår, så går jag nu på motsatt taktik och röstar på den som har minst misstankar mot sig.
bollen__ var en av dem som försökte bortförklara min teori om att Tora inte borde sitta i lyan. Just nu resonerar jag utifrån att Tora är god, och då skulle det kunna vara ett sätt att hålla misstankarna mot Tora uppe. Inget jag skulle ha lagt vikt vid om jag inte redan haft misstankar, men ändå.
Jag tycker inte heller bollen__ direkt letar ulvar heller, i alla fall inte de senaste dagarna. Detta kan såklart vara tidsbrist också, men även om hon är god så bidrar hon inte så mycket.
Gabby_Ossi röstar på bollen__
Och nu blev det ganska sent i alla fall![]()
Gamla rävar? Jag är mer rädd för att bli lurad av nykomlingarna.Haha
Gamla rävar? Jag är mer rädd för att bli lurad av nykomlingarna.Haha
Lustig taktik att. Rösta på den minst misstänkta, däremot så köper jag fullt teorin om att hon inte är så aktiv på att leta ulvar. Hennes inlägg känns rätt slätstrukna. Hon är ny som många andra så det kansek beror på det. Har dålig koll på hennes spelstil då hon knappt hunnit utveckla någon.
Det blir så lätt att haka upp sig på nybörjarmisstag eller låta bli att göra det för spelaren är nybörjare.Samma här jag har hellre en hel hög med @Mammas än en massa nya spelare som man inte vet om de ytrycker sig annorlunda för att de är nya eller för att de är onda![]()
Det är gott om tid, ingen panikgahh panik, funderade att rösta på bollen men efter gabbys märkliga röst på henne vill jag inte det...
Det är gott om tid, ingen panik![]()
Skulle velat kolla alla mer, du till exempel. Q godförklarade dig, ondförkarade Asko och så ondförklarade pilot Cirkus inför andra lynchningen. tror det var något mer där. När jag räknade på möjlig information fick jag inte ihop det. Du verkar för all del genomgod, men bara det är skumtNä, jag han inte tänka klart och inte kolla upp alla jag ville kolla upp. Ville kolla allafall D, B och G(tre av de läskiga nybörjarna) men han liksom inte reda ut och gå tillbaka och läsa ordentligtHelst hade jag velat kolla hedinn mer också.