En sak av många avprickad

Var på begravningsbyrån idag, mådde nästan illa innan men det blev så bra.
Haft sån ångest över att pappas bouppteckning inte blivit klart men hon som kommer sköta bägges nu fixar uppskov med pappas så vi gör bägges samtidigt.
Ska lägga ansvar på min bror ringa alla som har med husets kostnader att göra och antingen skriva över fakturorna på mamma eller om det inte går säga "ni får i såfall vänta med betalning tills bouppteckningen är klar" (Det där har hängt efter mig som ett damoklessvärd sen pappa gick bort.
Dödsannonsen blev så fin, precis som jag tänkt mig.
Nu ska jag landa lite och nästa vecka ta tag i allt annat som ska göras

1695377692020.png
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 793
Senast: _Taggis_
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 941
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 139
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 645
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp