En stolt nybliven hundägare

Albatross

Trådstartare
Efter drygt tre år utan hund, är jag sedan två månader hundägare på nytt :)! Och som nybliven hundägare kan jag inte låta bli att visa upp mina hundar överallt, så även här på Buke :angel: ;)


Beza2.jpg


Beza+i+Czarka.jpg


Beza.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: En stolt nybliven hundägare

Albatross skrev:
Efter drygt tre år utan hund, är jag sedan två månader hundägare på nytt :)! Och som nybliven hundägare kan jag inte låta bli att visa upp mina hundar överallt, så även här på Buke :angel: ;)


Beza2.jpg


Beza+i+Czarka.jpg


Beza.jpg

Jättesöta. Vad är det för ras??
 
Sv: En stolt nybliven hundägare

Jaaa! Nu ser jag mysiga vovvisar!:)
 
Sv: En stolt nybliven hundägare

Tack :)! Det värmer en hundmattes hjärta att höra sådant!

Vad gäller ras, så vet vi tyvärr inte, då dessa kommer från ett hundhem.
 
Sv: En stolt nybliven hundägare

:)

Det är egentligen ganska fånigt att man som vuxen människa blir så glad av att få sina hundar berömda :)!
 
Sv: En stolt nybliven hundägare

Albatross skrev:
Tack :)! Det värmer en hundmattes hjärta att höra sådant!

Vad gäller ras, så vet vi tyvärr inte, då dessa kommer från ett hundhem.

Okej, blev lite nyfiken då den stora såg ut som en schäfer men ändå inte;)
 
Sv: En stolt nybliven hundägare

Vi har försökt att klura ut vad det kan vara för raser i henne, men utan resultat - men lite schäfer är det nog.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 502
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 425
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 676
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp