En tanke om själv mord och skuld

Dethär kanske är ett känsligt ämne så varning för det då. Och endel tycker säkert att jag är jätte dum men det är en sak som jag inte kan sluta tänka på.
Men ja domflesta tycker nog att det är nånting dåligt och hemskt ifall nån tar själv mord. Och om tillexempel jag skulle ta själv mord så skulle kanske endel tycka att tillexempel äckel gubbarna som jag har gjort saker med skulle rå för det iallafall lite. För att om inte äckel sakerna hade hänt så hade nog inte jag mått SÅ dåligt och så.
Men om det är tillexempel en äckel gubbe som tar själv mord då? Är det inte hemskt då för att han är en äckel gubbe så det är hanseget fel? Eller är det tillexempel dom som han har gjort saker med som rårför det ifall dom har be rättat om det eller kanske polis anmält eller nånting?
Eller som har varit flera gånger att nån eller flera äckel gubbar har köpt s*x av nån tjej och gjort äckel saker som inte hon ville. Och sen tog hon själv mord. Var det deras fel då eller hennes ifall hon träffade dom fri villigt frånbörjan?
Men ifall hon kanske hade be rättat om nån äckel gubbe så andra fick veta att han var en sån så tog han själv mord skulle det heltplötsligt vara hennes fel då och att det var synd om han?
Eller är det inte hemskt med själv mord om det är en person som har gjort dåliga saker?
Men den personen kanske också har vänner eller familj eller är gift med nån eller ihop med nån och den kanske har barn eller djur eller nånting. Och det kanske inte är så kul för dom ifall ingen tycker att det var hemskt att han dog ifall han var en äckel gubbe.
Jag vet inte om nån fattar ett skit av dethär men jag ville bara skriva det.
 

Inget pucko ska få bestämma vem du är. Det där är hemska, vidriga människor och har ingenting med dig att göra , du råkade bara hamna i deras väg och jag är så ledsen för det.
Du är värd massor Emma. Att andra inte alltid behandlat dig bra säger mer om dem än dig.
Jag fattar hur du menar men jag kan inte bara hålla med ändå. Utan det säger ändå nånting om mig också känns det som hur jag blir be handlad.
 
Jag tror att vissa människor har ingen eller väldigt lite empati för andra människor. Dom bryr sig inte om dom göra andra illa så länge dom får det som själva vill ha.
Jag tänker att det är lite samma sak som tjejen du bodde med förr och som var elak mot dig - hon visste att du mådde dåligt av hur hon betedde sig men hon fortsatte ändå för att hon ville det.

Och att den andra äckelgubben så att du var en hora och spottade på dig så kanske han sa så för att han ville låtsas som att du inte var en vanlig människa utan bara en sak för då var det inte lika hemskt att han gjorde dig illa.
Jag fattar ändå inte hur man KAN tänka så eller inte tänka. Alltså varför VILL man ens ha s*x med nån om den inte vill och att man borde märks att den mår jätte dåligt? Jag fattar inte varför nån ens vill det.
 
Jag fattar ändå inte hur man KAN tänka så eller inte tänka. Alltså varför VILL man ens ha s*x med nån om den inte vill och att man borde märks att den mår jätte dåligt? Jag fattar inte varför nån ens vill det.
Du fattar inte det eftersom du är en medkännande och empatisk människa :heart, som majoriteten faktiskt är. Men det finns många hänsynslösa individer därute också och det är otroligt sorgligt att du har blivit utsatt för dem redan. :(
 
Du fattar inte det eftersom du är en medkännande och empatisk människa :heart, som majoriteten faktiskt är. Men det finns många hänsynslösa individer därute också och det är otroligt sorgligt att du har blivit utsatt för dem redan. :(
Det verkar mycket enklare att inte ha såmycket med känsla med andra varesig djur eller människor.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 353
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 656
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 492
Senast: sorbifolia
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 669
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp