Bukefalos 28 år!

Endast Ljud- ljudfil

M

mizz

Hur går jag tillväga om jag skulle vilja lägga ut en låt på en blogg? Alltså jag har den på en cd. In i datorn- lämplig sida som man kan lägga upp endast ljud- sedan in med själva inlägget i bloggen.

Kommer ihåg när det lades upp dialekter/röster här på buke i en tråd, då kom det bara upp en "list" som man kunde klicka på play och så spelades ljudet upp.

Ja, jag vet, lite diffust, men vet inte exakt vad jag är ute efter och därför inte heller i vilken tråd jag ska börja nysta.

Varianten finns ju att lägga upp det på youtube med endast svart ruta, men där vet jag inte heller hur man lägger in, bara länkar från.

Sedan kan ju någon som vet, ta den lagliga aspekten på det jag vill göra. Hur är det med låtar som jag lägger upp för eget bruk, dvs i en blogg.

Tack på förhand mizz
 
Sv: Endast Ljud- ljudfil

om bloggen kan html så... <a href="lank_till_filen.mp3">Länktext</a>

Du måste lägga den på en annan server o lägga en http länk till den om bloggen inte tillåter att du kan ladda upp filer på så vis
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 232
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 506
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 966
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 852
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp