Bukefalos 28 år!

Endometrios

Kalaspinglan

Trådstartare
Hej hopp!

Skulle vilja komma i kontakt med andra som har endometrios. Jag ska bli undersökt med laparoskopi i mitten på mars, men har haft problem sedan jag fick mitt sista barn för sex år sedan.

Det jag funderar på är egentligen vilka symptom utöver själva "tjejmagen" som man kan tillskriva endometriosen. Anledningen till frågan är att jag mår som en pottsork med mycket feber (runt 38,5) som kommer och går över dagen, ont i huvudet, öronen, stel i nackrosetten, "strypkänsla" i halsen...

Skicka gärna PM om ni inte vill skriva öppet här! :)

Tjingeling!
 
Sv: Endometrios

I min tråd kan man se att jag har typiska endometriossymtom. En del av dem har jag inte kopplat till endon, men efter min titthålsoperation så visade det sig att min mage som var svullen vid mens, var svullen pga blodansamling i buken. Så de fick suga ut en hel del blod innan de slutligen kunde se endometriosen. Hoppas att din operation går bra :)
 
Sv: Endometrios

Jag har just läst igenom hela den tråden. Så himla glad att du fick bra råd från Buke och att du sedan fick bra hjälp av gyn. Håller alla mina tummar och tår för att du ska bli bättre!!! :)

Såg att du slutat med gluten, hade själv uppehåll ett bra tag men har "slarvat" igen och tycker jag blivit sämre. Knepigt... Får nypa mig i örat och slänga alla glutenprodukter...
 
Sv: Endometrios

Äter betydligt mindre mjölkprodukter. Äter endast fisk. Aldrig sojabönor och dylikt, då det innehåller östrogen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej, nu behöver jag er hjälp innan jag placerar en bomb på vårdcentralen ( ;) Jag har haft, vad jag hoppas, otur med läkare. Den...
2
Svar
24
· Visningar
3 961
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 414
Senast: seaflower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp