Energy boost?

Twister2007

Trådstartare
Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara de när de inte gäller hoppning. Har dock två stycken energy boosters jag undrar om man kan ge en av dem? isf när, innan man åker dit eller när man är på plats? Har inte gett nå sån innan. Eller ska man öka kraft fodret nu innan och på morgonen? Tacksam för extremt snabbt svar:)
 
Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara de när de inte gäller hoppning. Har dock två stycken energy boosters jag undrar om man kan ge en av dem? isf när, innan man åker dit eller när man är på plats? Har inte gett nå sån innan. Eller ska man öka kraft fodret nu innan och på morgonen? Tacksam för extremt snabbt svar:)
Jag hade inte gett något tillskott utan istället varit glad för min fina ponny/häst och se fram emot träningen imorgon. Lycka till
:)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara...
Svar
2
· Visningar
786
Hundhälsa Är i en blandning av hopp och förtvivlan just nu. För att försöka göra en lång historia kort blev min gosse sjuk i mitten av december...
2
Svar
33
· Visningar
6 933
Senast: Hund!
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 015
Senast: giovanna
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 213
Senast: Beeboppe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp