JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Entusiasterna blir fler och fler
Moderator
Friskvård på jobbet
Tjatter I kommunen jag jobbade tidigare fick vi 500kr...
Elo
7 minuter sedan
Hälsa och vikt
Kropp & Själ Smart tips, det ska jag kika på! Har sparat en massa recept på "nyttig kaka", bröd etc med typ grekisk yoghurt och proteinpulver i, det...
Liten
15 minuter sedan
Grönland, USA osv
Samhälle Förstår inte riktigt, om nu Grönland skulle bli den 51 staten (med Kanada som 52) så kommer de lyda under samma regelverk som resten av...
MJLee
18 minuter sedan
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt På väg hem från veterinären. Blodprovet visade ingenting, hon är i fint skick så att säga. Känns bra!
Jag var ju orolig att det var...
sthu
Idag kl 15:23
Svar: 1 767
Visningar: 96 835
Katt
Foder till vild utekatt
Katthälsa Kamera och fälla. Matar du katten har du fullt ansvar för den, man kan inte bara "hjälpa till lite". Då får man se till att katten får...
Sryoqwe
Idag kl 14:09
Svar: 4
Visningar: 185
Katt
Pris lösdrift
Anläggning Min islandshäst står på lösdrift, inte i Stockholm dock utan i Norduppland. Kallhyra är 1250. Då ingår utsläpp (stallet har också...
Fabian In Memoria
Alldeles nyss
Kamra i stall
Hästmänniskan Jag hade faktiskt väldigt gärna haft kamera som visar sadelkammaren, eller åtminstone så att en kan se vilka som går in/ut ur...
Liten
6 minuter sedan
Födda-24
Avel Såhär står det på barockpintosweden:
”Barockpinto hästen har minst 37,5 % Frieserblod. Allt annat benämns som ”främmande blod”, dvs...
Emuliiaa
17 minuter sedan
Svar: 168
Visningar: 12 824
Avel
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 499
Allmänt