Equiband - erfarenheter?

jamen tack själv! Verkligen intressant! Vem kunde ens ana hur negativt all vila kunde påverka dem... :(

Juste, jag har även slängt på ponnyn boots bak för att fungera lite som "vikter" efter att ha läst det hos någon annan som rehabade sin knä-häst. :)

Vad har du för typ av boots? Bara vanliga? :)
 
japp! Vanliga gummiboots, hon fick skav när det fanns ludd på och så är det ju billigt när de råkar försvinna i hagen :)
 
Jag har en häst som behöver stärka överlinje och bakben. Det är ingen Quick fix för okunniga ryttare utan använd på rätt sätt ett skonsamt träningsalternativ. Korta pass i lugn skritt och trav 1-2 ggr i veckan innan ridning. Oftast löslongering. Jag tycker det är ett bra komplement. Har banden och gjort en egen vojlock.
 

Liknande trådar

Fordon Bu eller bä? Svårt att få tag i reservdelar? +/-?
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Behöver ev köpa ny padd och blivit tipsad om foampadd typ ogilvy eller snarlik. Ser att både Börjes och Hööks har nåt liknande, någon...
Svar
7
· Visningar
647
Mat Tänkte köpa ny airfryer när skatten kommer. Men så var det det här med att bestämma sig 🫣 Har skalat ner det till 2 st i alla fall, en...
Svar
4
· Visningar
384
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag går och velar om jag ska införskaffa equiband till hästarna. Anledningen till att jag velar är priset. Finns kopior men det ska inte...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 687
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp