Equiguards nya senskydd snacka om plagiat!

Trocadero_lover

Trådstartare
fick idag vår & sommarkatalogen från hööks, bläddrade o tittade, oså såg jag då ett par senskydd som jag trode var från ESKADRON och att de va flexisoft, tänkte liksom att "va kul" men sen så såg man ju att det var ett plagiat av ESKADRON! frågan är om dem är lika bra som eskadron? billigare var dem ju så det är frågan om... då kan man ju köpa sådanan? någon mer som reagerade? dem hette equiguard soft top. Tyckte dem var fina iaf.
 
Tyckte de var jättefina, bra med ett par i den billigare varianten! Bra om man skall rida i skogen och hemma.
Sen visar det väl dig hur kvalitén är. Jag skulle nog sätta dem på min häst -om jag fick klippa bort märket först :D
 
Jag ska faktiskt utmana ödet och investera i ett par tror jag minsann... :D
Ruskigt snygga var de iaf :bow:
 
Sådana skydd är ju kanon att ha hemma i skogen och på enskilda träningar. Sen kan man ha eskadronskydden på träningar/tävlingar när man vill vara lite "finare". :o :D
Kommer nog att investera i sådana till min nästa häst....

//Alice
 
ja har faktiskt ett par eguiguard. dom som andas. urkass passform men gör enkla att göra rent osv..
 
jag tycker dom såg fina ut. skulle mkt väl kunna köpa sådana :) ..Tycker bara det är bra med en billigare variant ;)
 
haha, håller med, inga hööks skydd här nej.... märkesmani har man ja.. även om man är ensam i stallet (frånsett två travare som varken körs el rids) och det nästan aldrig är någon som ser mig rida.... :p :angel:

Men om det inte stod equi-gard på dem så....
 
Ska köpa dom. Typ omöjligt att hitta Eskadron på nätet i ponnystorlek.. :crazy: Men fula färger! Om man vill ha görna då..? :( Vita eller svarta, vad skulle ni tagit??
 
hur kan du INTE ha hittat eskadron i ponny strl? finns ju överallt typ =) på typ alla affärer utom hööks..
jag skulel väntat till du hitta dom du vill ha istället!
varför måste du köpa på nätet?
 
sorgligt att se!! allt för att härma eskadron kan dom inte hitta på något eget? tilloch med den hoppande hästen på framsidan allt precis som eskadron. därför ska man inte köpa dem bara för att de vill få dem att se dyrare ut. ser ju bara fånigt ut. men man kan ju sprätta bort märket :D
 
Jag har inte sett just de här skydden, men det finns (fanns?) ju en annan variant som såg ut som de "vanliga" Eskadron. Och de var bra mycket mjukare i yttermaterialet än vad Eskadron är! Så möjligtvis skulle jag använda dem som "dekoration" men en häst som slår sig skulle jag inte sätta de skydden på.
 
GRÄSLIGA!!! Fruktansvärt töntigt, varför kommer dom inte på ngt eget som någon sa? Hålla på å lägga all sin energi på att härma andra?? :(

Nä den kopian va bara FÖR mycket! Säkert urdålig kvalitet! Varför inte lägga pengar på ett par riktiga eskadronskydd som håller i år om man sköter dem, än att behöva köpa 3 par billiga skitskydd som går sönder efter en månad??

/piggis som insett att det blir billigare att köpa dyrt ;)
 
Bilda klubb? :angel:

Nästan aldrig någon som ser oss rida, iaf inte hemma. ändå ska hästen se minst lika prydlig ut som på träning. :D
 
men visst är det löjligt att dem inte kan hitta på en egen stil!! varför härma andra? aee de e så fjantigt så det liknar ingenting till.
 
Känns som om jag kommer att bli ganska ensammen om att ha såna...å det är bra, jag gillar att vara annorlunda :D
 

Liknande trådar

M
Hästvård Känns bara som det är problem med hästen nu... Han har blivit riden väldigt sporadiskt i ett år o nu har jag försökt sätta igång han...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp