Equipe Island

Ajda

Trådstartare
Jag vill ha era åsikter om sadeln Equipe Island.

Är i valet och kvalet om jag ska köpa en begagnad (ca 5 år).
 
Sv: Equipe Island

Väldigt skön att rida i. Red en del i en enkelkåpad för några år sen men när jag själv skulle köpa en Equipe så gick den bort på min häst för att den var på tok för framskuren.
 
Sv: Equipe Island

Bocelli :love:

390652_10151372728010588_255276397_n.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Equipe Island

Jättefin!

Det blev köp. Fick ett bra pris så jag känner mig jättenöjd!
 
Sv: Equipe Island

Grattis till köpet! Det är som sagt en väldigt skön sadel men den passade tyvärr inte min pålle.

Michis kom hit å rid i min! På min häst såklart ;) :D Han har kommit lite längre än när du red han sist.
 
Sv: Equipe Island

Jag har en Equipe Ice Mono som jag haft i några år. Är otroligt nöjd med sadeln, den ligger bra och är skön att rida i. Läderkvalitén är otrolig och det är ett högt värde på den som begagnad. Så om jag vill sälja den i framtiden (köpte den som lite använda) så tror jag mig få tillbaka pengarna :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: liiinnea
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Ramona
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
1 932
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Blossom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp