Kiwi21

Trådstartare
Hej!!
Har precis fått mitt gröna kort och fixat tbd. Laddade också ned Equipe men fattar it riktigt hur det funkar. De flesta tävlingar verkar ju vara inom en vecka med sista anmälningsdatum utgånget. Hur hittar jag tävlingar i sommar till exempel?
 
Hej!!
Har precis fått mitt gröna kort och fixat tbd. Laddade också ned Equipe men fattar it riktigt hur det funkar. De flesta tävlingar verkar ju vara inom en vecka med sista anmälningsdatum utgånget. Hur hittar jag tävlingar i sommar till exempel?
På equipe kommer start/resultat ut. Som MiniLi skrev så är det på Tdb du anmäler dig. Det borde ni väl gått igenom på kursen hur man anmäler till tävling?
 
Jo de sade att man anmälde genom Equpie, men kan nog ha missförstått. Tack så mycket iallafall🥰
 
Det är Equipe som byggt tdb och jag tror vissa funktionärer/utbildare lite slarvigt kallar tdb för Equipe.
Utbildningen för Grönt Kort-utbildare har varit lite ojämn runt om i landet. Förhoppningsvis blir det bättre nu när förbundet likriktat forbildningen man ska gå på vartannat år.
Även det att du måste skicka in en utbildningsplan. Så det här snabbkurserna, där du proppar in 18 studietimmar+ praktiskt prov +slutskrivning på en dag försvinner
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 294
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 612
Senast: Jeps
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp