Equiteraput.

L

Lima1

Hej,
jag letar info om equiteraput utbildningen som ligger i Eskilstuna eller Katrineholm, den skulle flytta vad jag hörde, men vet inte när.
Har letat på internet, men hittar inget, Så jag undrar om någon här vet var jag kan få tag på information om Equuiteraput utbildningen? Kanske en hemsida eller telefon nummer till nånsans man kan få broschyrer. Hade varit mycket tacksam om nån kan hjälpa mig.
Lima
 
Tack för den länken! Blev riktigt sugen på att vidareutbilda mig ju! Bor i Eskilstuna så det är ju perfekt för mig =)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 014
Senast: Badger
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 953
Senast: ptr
·
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp