Equito Baselayer Storlek's råd

MimmiNO

Trådstartare
Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers.
Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske? Hvordan er de i storleken?
Jeg bruker 42 i storlek, men orker ikke baselayers som sitter som en kondom drakt. Jeg vil ha litt ekstra stoff rundt magen så det ikke sitter helt inntil der. Har storlek L i Ariat baselayer's.
Så hjelp, hva er deres erfaringer?
Har lyst til å kjøpe meg et sett i den Royal blå fargen, og det er ikke så lett å finne baselayers som matcher så vil gjerne kjøpe et fra Equito. Men pga tollen til Norge så blir det veldig dyrt, og det er viktig for meg å slippe returnere.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Freazer
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hei, så jeg har skadet ankelen min og legen sier jeg må ha en støtteskinne på i hvertfall i 2 måneder... og siden jeg bare har en...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp