Era bästa icke-existerande ord

Masqueradee

Trådstartare
Blev lite inspirerad av den senaste tidens språktrådar här på forumet, och tänkte därför höra med er om era favoritord! Nu menar jag inte vilka ord som helst, utan ord som ni använder men som egentligen inte finns.
Automagiskt och villhöver tror jag är mina absoluta favoriter. Mallar i Word som uppdaterar sig automagiskt är mallar jag villhörver :D

Vad är era bästa lotsas-ord?
 
Jag hittar på egna ord titt som tätt, ibland avsiktligt och ibland oavsiktligt, men justifiera (= rättfärdiga) och swacos (= den sortens tacos som många svenskar äter på fredagar) är de favoriter jag kan komma på på rak arm.
 
Blev lite inspirerad av den senaste tidens språktrådar här på forumet, och tänkte därför höra med er om era favoritord! Nu menar jag inte vilka ord som helst, utan ord som ni använder men som egentligen inte finns.
Automagiskt och villhöver tror jag är mina absoluta favoriter. Mallar i Word som uppdaterar sig automagiskt är mallar jag villhörver :D

Vad är era bästa lotsas-ord?

Lotsas? :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 346
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Takire
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 287
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp