Era bästa julfilmer/julserier!

Lilla

Trådstartare
Vilka är era bästa julfilmer/ julserier?
Har ni tips på några som man kan han missat som inte hör till ”klassikerna”?
 
Rare exports, "I år tror alla på tomten"
Screenshot_20221205_062135_Chrome.jpg
 
@em-pirre Alltså Rare Exports är en fantastisk julfilm! Brukar titta på den mitt i sommaren också pga vinterabstinens 😁

Happy (serie på Netflix) är lite udda och helt galet underbar, går här hemma varje jul.

Sedan kom ju Guardians of the Galaxy Christmas Special ut nyligen på Disney+. Den var rolig och mysig, väldigt lättsmält och julig. Kommer definitivt bli en klassiker hos mig.

Edit: Vem kan motstå en blå enhörning? 😍

MV5BNzk2NjYxMDMxMV5BMl5BanBnXkFtZTgwMzQxODcwNDI@._V1_FMjpg_UX1000_.jpg
 
@em-pirre Alltså Rare Exports är en fantastisk julfilm! Brukar titta på den mitt i sommaren också pga vinterabstinens 😁

Happy (serie på Netflix) är lite udda och helt galet underbar, går här hemma varje jul.

Sedan kom ju Guardians of the Galaxy Christmas Special ut nyligen på Disney+. Den var rolig och mysig, väldigt lättsmält och julig. Kommer definitivt bli en klassiker hos mig.
Ja den är ju verkligen annorlunda! Lite spännande men också ganska rörande.
 
Jag brukar se hela eller delar av "Downton Abbey" vid jul, det har blivit lite jul för mig, så i år blir det senaste filmen eftersom jag inte sett den. Det blir också "Guardians of the Galaxy" julspecial som @Septicemia tipsade om.

Annars gärna rom-com med jultema som "The Holiday". "Last Christmas" med Emilia Clarke såg jag förra året, den hade glidit lite under radarn för mig men en väldigt fin och lite sorglig film :heart

IMDB har en lista med tips på nya julfilmer så det blir också "The Santa Clauses".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vilka är era favoriter bland julfilmer/julserier?
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 515
Senast: Reville
·
Kläder & Bli fin Jag tycker det är typ omöjligt att hitta trosor som jag trivs med. Så vilka trosor fungerar bra för dig? Jag är fet så jag har problem...
2
Svar
26
· Visningar
1 232
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer. Ge mig era bästa tips.
Svar
2
· Visningar
231
Senast: SkorpSmulan
·
  • Artikel
Hästnyheter Idag är det ju första april och vi på Hippsons redaktion har samlat de bästa hästiga aprilskämten vi kunde hitta i år. Har vi missat något?
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp