Era senaste filmer, new edition!

Raider_

Trådstartare
Eftersom förra tråden blev låst och jag skulle posta en fungerande länk på min senaste film så startar jag den nya tråden! Så in med era filmer :D


Kl på mig själv*

Hoppas denna fungerar :)
http://www.youtube.com/watch?v=CvubXrIzmlk

Banhoppning för första gången sen i början på augusti med min dam :)
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

"This video contains content from EMI, who has blocked it in your country on copyright grounds."

Testa att ta bort musiken och lägg upp den igen så ska det nog fungera! :)
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Nu fungerar det! :) Håller mig från mer avancerade kommentarer, men tycker det ser trevligt ut och häst som gillar att hoppa ser du ut att ha också! :D
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Jag tycker hästen ser väldigt cool ut för att vara på sin första tävling! :) Till nästa gång skulle jag försöka ha lite bättre galopp redan från början så det blir lite mer flyt genom banan.
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Tack vad snällt sagt.

Nu kunde jag se din film också, så lätt hon hoppar, jättefin!
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

En rejäl tvärnit där, att du satt kvar ! :D Härlig häst annars, märks att hon gillar att hoppa.
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Inte helt lättriden den där! Men sjukt häftig! :love: Fuxston ftw! Tycker du rider henne väldigt trevligt och okomplicerat trots att hennes rumpa har ett litet eget liv ibland.
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

*kl*
Här är några filmsnuttar fån senaste hoppeträningen :)

Klicka på bilderna, det är filmer ;)

th_M2U00105_zpsf80c9929.jpg
[/URL][/IMG]

th_M2U00106_zps74057471.jpg
[/URL][/IMG]

th_M2U00112_zpsc1b16674.jpg
[/URL][/IMG]

th_M2U00113_zps67ea176e.jpg
[/URL][/IMG]

th_M2U00116_zpsbdc8bd58.jpg
[/URL][/IMG]
 
Senast ändrad:
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Ser inte helt lättriden ut:angel:
Men det ser bra ut och ser ut att finnas en fin kapacitet i pollan ;)
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Så det va du som hade den pollen! Kollade lite på den eftersom den e så lik en kompis häst som jag hoppar ibland :D Glömde totalt bort att kolla efter vem du va och hälsa :o


Rundan såg fin ut, men håller med dom andra att du behöver en lite bättre grundgalopp :)
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Den hästen gillade jag, ser ut att hoppa riktigt fint! :love: Dock är det lite humör i den va? :D
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Såg väldigt trevligt ut, men jag hade velat ha lite mer tryck i galoppen även när den va så samlad :)
 
Sv: Era senaste filmer, new edition!

Ja det var jag :) jag tittade faktiskt lite efter en skimmel på framridningsbanan (såg att din skulle vara det) men det var flera stycken skimlar så jag vågade inte säga hej till någon :angel:

Dessutom kom jag försent in till framhoppningen så det var bara att i flygande fläng kasta sig över ett par hinder innan vi skulle in.


Här ska tränas på bättre grundgalopp helt klart :bump:
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 498
Senast: Enya
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 377
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 134
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 818
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp