Era senaste filmer, new edition!

Nu har det släppt rejält. Femke skötte sig exemplariskt trots framhoppning som var lite kaotisk. Annars rätt nöjd med rundan. Bara rulla vidare här hemma med styrkan och galoppen

 
En film från min och Connys senaste tävling förra söndagen :)
Vi har haft lite problem med att vattenmattan helt plötsligt har blivit livsfarlig så vi fått utgå dom senaste starterna, valde att starta avd B då istället. Men nu verkar det ha gått över och var så himla nöjd med rundan :laugh::love::love:

Vilken fin runda!
Jag har startat fyra stycken en meter med min häst i år. Gabbi är nio år, men skadar sig varje år på något sätt så vi får börja om hela tiden. Tävlingssäsongen här uppe är så fantastiskt, så nästa tävling vi kan åka på är i mitten av maj.. då hoppas jag att vi kan rida 110. Jag ska få mer tryck iigaloopen bara! De här är nog den rundan jag är mest nöjd med. Tiden hade räckt till en andraplats. Dom andra rundorna var hon dubbelnolla i, piloten missade dock ett hinder en gång och glömde bort omhoppningen en gång.. :cautious::rofl:
Och jag är medveten om att det inte är 2017... :D
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 185
Senast: Enya
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 298
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 003
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp