Eran Favorit färg

46277_2.jpg

:cool::D
 
Jag har nog ingen riktig favoritfärg. Det finns så många fina färger och nyanser så det är omöjligt att bestämma en favoritfärg.

Färgen som lövträden har på försommaren är underbar då den lovar att sommaren nyss har börjat och man har fortfarande hela sommaren framför sig.

Jag tycker även om färgen på granskott.

Det finns även ett gäng färgkombinationer som jag älskar. Färgen på himlen när jag åker till jobbet och solen är på väg upp. Likväl älskar jag färgerna på himlen när solen försvinner bakom bergen.

Just exakt nu för tillfället älskar jag färgen på den molnfria himlen och färgerna som solen sprider kring sig då dagarna har haft en sådan tråkig nyans den senaste månaden.
 

Liknande trådar

Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 741
Senast: Bison
·
Mat Vilken är eran favorit frukt/bär? Finns ju så otroligt många olika. Riktigt goda tycker jag Kiwi, Hallon, Jordgubbar och krusbär är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 176
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
967
Senast: Wingates
·
Tjatter Vilken eller vilka färg/er är er favorit? 🙂 Minns inte om ämnet varit uppe förr, har det säkert, men tja, då blir det en gång till iaf...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 581
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp