Eran favorit hunk?

Jag har en favorittyp: mörk och med skägg :d

Nyle DiMarco:
americas-next-top-model.jpg


Tom Ellis:
rush_profiles_hero_will.jpg
 
Åh Matt Smith!!! Han red hos oss ett tag, satan vad vi dog varje gång han kom till stallet!!!!
Han är t.om. snyggare i verkligheten. Även i fula låne-ridskor och sammetshjälm :D
Äh men tusan, jag hade ju svimmat på direkten!! Är han trevlig? Och rider han också alltså?
 
Äh men tusan, jag hade ju svimmat på direkten!! Är han trevlig? Och rider han också alltså?

Han var professionellt trevlig och lite lagom quirky humor. Han skulle filma nåt avsnitt där de skulle rida, så han ville väl ha några timmar i sadeln innan inspelningen, allt var arrangerat av hans agency. Vi hade en lång diskussion om vilka kalsonger som egentligen är bäst för ridning... :D
 
Jag har ju alltid bara gillat popkillar med lugg men de är ju inte så HUNKIGA liksom utan mer spinkiga och bleka så jag postar inget.

Däremot har jag mer och mer gått över till hårdrock och därmed upptäckt en larvig förkärlek till pudelsnubbar som inte fanns där innan.

6b278a8a4b196106ff47d44b19d908b3.jpg


Tyvärr kan jag bara en massa 80tals-snubbar, och de flesta har ju inte hållt sig så himla bra. Så om nån vill uppdatera mig med lite moderna metalkillar är det välkommet :)
(just nu kommer jag bara på den ena gitarristen i Bullet...)
 
Överst på min lista står Alexander Skarsgård och Jude Law, alltid. :love:

Sen har jag en förkärlek till det lite ruffliga hockeyhunkiga, tänk skägg och slutspelstider och Henrik/Joel Lundkvist. Men de flesta börjar bli så unga nu (hur fel känns det inte när folk börjar vara födda typ -98?! :eek:), att de som passar in i min ålderskategori är lätträknade. :angel: Men som tur är finns det ju karlar som ser ut så utan att vara hockeyspelare också.
 
Överst på min lista står Alexander Skarsgård och Jude Law, alltid. :love:

Sen har jag en förkärlek till det lite ruffliga hockeyhunkiga, tänk skägg och slutspelstider och Henrik/Joel Lundkvist. Men de flesta börjar bli så unga nu (hur fel känns det inte när folk börjar vara födda typ -98?! :eek:), att de som passar in i min ålderskategori är lätträknade. :angel: Men som tur är finns det ju karlar som ser ut så utan att vara hockeyspelare också.
Jag är verkligen i helt rätt fas för hockeysnubbarna just nu, är en massa i "mitt" lag som är jämngamla :love: (är 96:a) fast de lite äldre är ändå de bästa, t.ex hetta, seguin och domdär :banana:
 

Liknande trådar

Mat Vilken är eran favorit frukt/bär? Finns ju så otroligt många olika. Riktigt goda tycker jag Kiwi, Hallon, Jordgubbar och krusbär är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 213
Senast: snorp
·
Samhälle Har eran syn på Tesla ändrats? Kommer Tesla ge sig tror ni? Hur lång kommer det gå innan en lösning hittas om det blir en lösning.
Svar
6
· Visningar
700
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Vilka är era favoriter bland julfilmer/julserier?
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 524
Senast: Reville
·
Mat Vad har ni för te-favoriter? Jag har precis hittat Arvid Nordquist te Lakritstäppa, så god :d
3 4 5
Svar
95
· Visningar
4 613
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp