Erfarenhet av Wellness CORE?

tott

Trådstartare
Har någon erfarenhet av eller åsikter om Wellness CORE- torrfoder? Har köpt några småpåsar till min siames, och han äter det hellre än det "vanliga" torrfodret, RC Siames. Wellness-fodret är spannmålsfritt, vilket tilltalar mig.
 

Bifogade filer

  • 15786733144177910938146849940815.jpg
    15786733144177910938146849940815.jpg
    143,3 KB · Visningar: 8
Hur länge har de ätit det och vad är det för (ras?)katter? Har du bytt från något annat? Har du isf märkt någon skillnad i päls, hull...osv?
De åt fodret i 3-4 veckor bara för att vi vann en påse från det lokala katthemmet, funderar dock på att byta till det helt från Iams som de äter nu. Hann inte se någon skillnad i pälsen eller hullet men däremot så verkade de föredra CORE framför Iams och åt maten med mer glädje.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Castellini
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 794
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Min ungerska hittekatt är 13 år gammal nu. Kastrerad sedan 6 månaders ålder. Frisk förutom en atopisk dermatit, som hon får kortison...
Svar
11
· Visningar
1 871
Senast: Marvin
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 048
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp