Erfarenheter av bubbleroom?

Alexandra_W

Trådstartare
Är tråden inte okej får moderator ta bort den och jag ber om ursäkt.

Men jag skulle vilja beställa lite kläder från bubbleroom men de har otroligt dåliga betyg på trustpilot osv. I min tråd om jeansleggings har dock två personer positiva erfarenheter.

Grejen är att jag i princip får räkna med att returnera då vissa saker med största sannolikhet inte kommer passa. Så vill inte drabbas av massa krångel..

Men har någon erfarenhet och hur är den, gärna erfarenheter av returer?
 
Har handlat ett par gånger och inte varit särskilt nöjd med kvalitén på kläderna. En gång hade jag fri frakt och beställde. När jag fick hem varorna så saknades en vara och då hade den varit slut skrev de. Som plåster på såren fick jag fri frakt på ordern. Som jag alltså redan hade..O_o
 
Beställt därifrån en gång. Ett plagg jag redan testat i en butik så visste exakt vad jag skulle ha och att den passade. Allt funkade som det skulle.
 
Jag har returnerat flera gånger och aldrig haft problem. Dock inte handlat där på nåt år nu (jag har inte hittat något jag velat ha).
 
De gånger jag handlat där har det funkat bra, fått det jag skulle ha och i den kvalitet jag förväntade mig efter priset.
Dock inte returnerat något så kan inte säga hur det funkar.
 
Jag har handlat där några gånger och har hittills varit nöjd med de kläder jag köpt därifrån. Kan tycka leveranstiden är lite lång bara eller så har jag haft en smula otur och beställt samtidigt med ohemula mängder annat folk, då det tagit ca 1½ vecka från beställning tills jag fått kläderna istället för de 1-3 dagarna som jag har för mig står på hemsidan.
 
Jag handlade därifrån första och hittills enda i december, både köp och returnering gick smidigt men det tog ett tag innan pengarna var tillbaka på mitt konto. Något strulade när jag ville betala via faktura så det blev att jag betalade allt direkt. Men överlag är jag nöjd.
 
Jag har köpt därifrån en gång för någon månad sedan. Returnerade sedan varorna (var ute efter något väldigt specifikt så det var inget "fel" på kläderna), gick jättebra. Min syster beställer ofta från Bubbleroom, hon är nöjd och det har alltid gått bra med leverans, betalning och retur.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det här blir ganska personligt och lite som ett dagboksinlägg men känner att jag hellre lägger det under allmänt då jag vill ha lite...
Svar
14
· Visningar
1 991
Senast: VLMF
·
Hundavel & Ras Hej! Varning för långt inlägg, jag är så himla yr på det här. Jag går i tankarna att eventuellt skaffa en till hund under nästa år...
2
Svar
33
· Visningar
4 071
Senast: nilie
·
Kropp & Själ Ursäkta den luddiga titeln, tänkte rätt länge men kom inte på något bättre. Ber också om ursäkt på förhand för att det här troligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
2 297
Senast: Exile
·
Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 408
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp