Erfarenheter av Lunar eller andra bank- eller budgetappar

Dimmoln

Trådstartare
Är det någon som har testat bank-appen Lunar och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Kanske använder någon annan bank- eller budgetapp och kan ge tips? :)

Jag är främst ute efter ett verktyg för att få översikt över mina utgifter samt göra en budget med väldigt konkreta utgiftsposter. Hade gärna satt ett dagligt konsumtionstak för vissa poster/kategorier.

Hur bedömer man om en digital bank-app, till vilken privatkonto ansluts till, är säker? :confused:
 
Skriver i tråden så jag hittar den då jag har liknande funderingar.

Enkelt sätt att kostnadsberäkna ett recept skulle jag också behöva - men kanske är penna/papper eller Excel enklast...
Börjar troligen studera i vår och får hålla stram budget vad gäller maten och förbrukningsvaror.
 
Är det någon som har testat bank-appen Lunar och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Kanske använder någon annan bank- eller budgetapp och kan ge tips? :)

Jag är främst ute efter ett verktyg för att få översikt över mina utgifter samt göra en budget med väldigt konkreta utgiftsposter. Hade gärna satt ett dagligt konsumtionstak för vissa poster/kategorier.

Hur bedömer man om en digital bank-app, till vilken privatkonto ansluts till, är säker? :confused:
Har testat dom flesta men tycker dom är omständiga allihop plus att jag inte riktigt gillar när det är olika banker inblandade, gillar att ha en och samma. Jag kör med att inte sätta över mer pengar på kontot än vad jag får använda per månad. I slutändan har det varit mest effektivt för mig iallafall.
 
Använder inte själv men blivit tipsad om zlantar, en app. Så tipsar vidare eftersom flera är nöjda med den :)
 

Liknande trådar

Hästvård Tillbakakommen från kliniken med egentligen mer frågetecken än uträtade sådana... Bakgrund: hittade hästen ordentligt halt i hagen en...
Svar
12
· Visningar
9 782
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp