Bukefalos 25 år!

Erfarenheter?

B

**BORTTAGEN**

Jag skulle gärna höra lite från era erfarenheer av sommarhästar inom just kostnader och så vidare. Skriv gärna med i vilken stad ni bor i - alltså om ni bor centralt eller inte och gärna vad för häst ni hyrde. Tacksam för svar!

jag hade min häst på foder över sommaren innan jag köpte honom, så det va ju i stort sett samma kostnaer som när jag själv ägde honom sommaren efter.

Att hyra häst, speciellt över sommaren, är dyrt. Det är ju då de flesta hästägre själva vill använda sin häst...

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att...
Svar
2
· Visningar
295
Övr.Hund Jag går i hundköpartankar och försöker räkna ut vad det kan komma att kosta per månad/år. Jag tänkte jag skulle skapa ett separat...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 483
Hästmänniskan Hej är lite ny här så är lite osäker på hur man gör men jag har en fråga. Jag och mina föräldrar har tänkt oss att köpa en häst till...
Svar
8
· Visningar
918
Anläggning Vi håller på och planerar för stallbygge hemma men allting drar ut på tiden och jag börjar inse att det troligtvis kommer dröja...
Svar
14
· Visningar
1 182

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)
  • Annonsera mera hundar

Hästrelaterat

• Hästtransporter
  • Ridskoleryttare 2021

Omröstningar