ESC inställt!

Jätteledsamt men fullt förståeligt. Jag får erkänna att jag tjurade ihop fullkomligt när jag fick höra det, även om jag nånstans insett att det skulle bli så.
 
Jag skulle för första gången missat det i år pga mitt eget bröllop. Skittråkigt ändå att det inte blir av. Jag håller fortfarande tummen för att mycket hunnit stabiliseras tills maj, så att jag inte behöver ställa in bröllopet också.
 
Jag blev sååå ledsen när jag hörde det. Hade någonstans antagit att det skulle köras utan publik. Helt förståeligt beslut men så himla tråkigt. :(
 
Jag förstår inte riktigt varför tävlingen inte går att genomföra ändå, bidragen är klara och röstningsförfarandet sker väl oavsett genom att tittare röstar via internet eller telefon? Festen på plats med publik kan såklart inte äga rum men det borde väl gå att göra ett trevligt program av det ändå med livesändning från olika länder.
 
Jag förstår inte riktigt varför tävlingen inte går att genomföra ändå, bidragen är klara och röstningsförfarandet sker väl oavsett genom att tittare röstar via internet eller telefon? Festen på plats med publik kan såklart inte äga rum men det borde väl gå att göra ett trevligt program av det ändå med livesändning från olika länder.

Det tycker jag med. Men problemet är väl att alla inte får samma chans. Det är för stor skillnad i ekonomi mellan den rikaste och det fattigaste produktionen så rättvisa förhållanden skulle vara nästintill omöjliga att uppnå. Tyvärr.

Och att samla alla deltagare plus alla i produktionen i Rotterdamm blir fortfarande väldigt mycket folk.
 

Liknande trådar

Kultur En otrolig sångare och en bättre man. Var aktiv i civil rights movement och slogs hela sitt liv mot orättvisor och rasism. Var aldrig...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: MJLee
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 300
Senast: voltis
·
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt en häst som nu gått på lösdrift i några år. En 8-åring som senast stod på box vid typ 4-5 års åldern. Ägaren säger...
Svar
19
· Visningar
1 961
Senast: Tilde789
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 988
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp