Eskadron-boots neoprene el konstläder?

Sv: Eskadron-boots neoprene el konstläder?

konstläder men är inte alls lika "tjocka" som neopren.
 
Sv: Eskadron-boots neoprene el konstläder?

min häst trampar sönder boots efter boots och dom i neoprene är de enda som hållt bra. dom i konstläder lyckades han få hål på rätt fort.
 
Sv: Eskadron-boots neoprene el konstläder?

konstläder tycker jag, spec i broddtider, man ser att konstlädret blir lite slitet om de slinter när de går men neoprenen går de ju rakt igenom. har stora bitar som fattas i mina (så de har fått bli fulboots).
tycker också de är lite väl små, har XL i mina konstläder och L i mina neoprene. moccabootsen är ännu mindre, hade behövt XXL.
 
Sv: Eskadron-boots neoprene el konstläder?

har konstläderbootsen och själva konstlädret håller jättebra. kardborren däremot blev helt söndersliten och håller på att gå av helt nu....
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
632
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 275
Utrustning Hur tajta ska boots sitta på hästen? Har neoprenboots i storlek L fram och då får man in ett finger mellan. På bakbenen sitter dom...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: peperoni2
·
Kropp & Själ han som skriver golits inlägg funderar på hur nationen samlat sig efter Ulf och Ebba von Papens, samt lille Johns upprop till nationen...
Svar
4
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp