eskadrons fälttävlansskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare älskar_min_häst
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 030
Ä

älskar_min_häst

Någon som har dessa...

Vilka storlekar finns det?, sitter dom bra??

HAr ett eng fullblod å är rädd att använda "vanliga" senskydd då hon blir vit på framsida framben av remmarna... har ett par men de har jag luddat in med fårull på spännena... tror att eskadrons fältävlansskydd inte kommer att trycka eftersom att det är helt stängd där fram, eller???....

Finns denna modell av skydd i andra märken oxå, någon som vet??

Sv: eskadrons fälttävlansskydd

älskar_min_häst skrev:
Någon som har dessa...

Vilka storlekar finns det?, sitter dom bra??

HAr ett eng fullblod å är rädd att använda "vanliga" senskydd då hon blir vit på framsida framben av remmarna... har ett par men de har jag luddat in med fårull på spännena... tror att eskadrons fältävlansskydd inte kommer att trycka eftersom att det är helt stängd där fram, eller???....

Finns denna modell av skydd i andra märken oxå, någon som vet??

Tror endast skydden finns i storlek full. jag har såna till mitt halvblod. Och visst är det att föredra att hela framsidan är stängd. är det ju inga remmar som spänner på vissa ställen heller.

Vet ej om några andra märken har dom. Men jag gillar mina eskadron! :idea:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 508
Senast: cassiopeja
·
Utrustning jag har bestämt mig för att köpa nya benskydd till min polle ^_^, har nu ett par catago sport som passar bra men har blivit ganska...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Buck
·
Utrustning Behöver lite hjälp här med val av senskydd;) Mitt fullblodssto ska snart få släppas ut i stor hage med polare igen:bump: efter att ha...
Svar
19
· Visningar
3 195
Senast: Centaur
·
J
Hoppning För mej är det är mörk djungel alllt det hära med utgående, nya modeller osv. Jag är ute efter ett par senskydd, bak och fram. Ingen...
Svar
12
· Visningar
3 886
Senast: Camisado
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka