Ett allvarligt mor/dottersamtal.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ca 15 år, vi satt i bilen o väntade på bussen för att plocka upp en familjemedlem, ca 5 km hemifrån.
Mor min hoppade över det där med blommor o bin, jag hade ju stulit av hennes p-piller i flera år. Samtalet gick kort o gott ut på att jag inte skulle förvänta mig att hon slutade arbeta för att ta hand om en unge om jag kom hem o var gravid, vilket mina morföräldrar gjort när deras döttrar blev gravida med tyska soldater, min moster var i a f förlovad men min mor hade ett ONS o fick gonorré. Båda barnen adopterades av mina bästeföräldrar som flyttade från Danmark till Sverige.
Många år senare efter åratal av ingen kontakt alls träffades vi igen i samband av att min far insjuknade o dog. Vi pratade mycket men uppenbarligen gick jag över gränsen när jag frågade hur det var att betraktas som tyskhora i Danmark.
 

Du var snällare än mig tror jag ,har kallat min mor militärhora, både min o min halva brors pappa är militärer och kräket hon sen levde med var även han militär (värsta sorten)
 
Du var snällare än mig tror jag ,har kallat min mor militärhora, både min o min halva brors pappa är militärer och kräket hon sen levde med var även han militär (värsta sorten)
Börjar undra lite. Det låter som om din bild av militärer är lika med ett packe skit. Är det din bild eller bilden du vill ge av de som jobbar med detta?
 
Börjar undra lite. Det låter som om din bild av militärer är lika med ett packe skit. Är det din bild eller bilden du vill ge av de som jobbar med detta?
jag har inget emot militärer ,min pappa var ju en av dom :love: men den så kallade plastpappan var o är ett kräk av värsta sort både som människa o militär.
Du tolkade det jag skrev fel.
 
Ja min första bild av din åsikt i ämnet var att militärer vad skit trots att även de är individer :p finns ju folk som hatar sina föräldrar med så jag lyckades inte riktigt greppa det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp