Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Alldeles lagom avstånd ju! :) Säger hon som utan att gny åker den sträckan nästan varje dag :) Jag vet inte hur man ser på avstånd längre upp i landet dock :p
 
Sv: Ett besök i Sverige och hos MacGyver.

Kom till Norrland, 20 mil är nästgårds :p

Oh ja, 20 mil är ingenting alls va! :p
Det tar väl 2 timmar med tåg...eller vänta, HAR ni tåg där upp i obygden!!?? :p

Jag har varit i Umeå, det är också en stad jag gillar! Det tog ett halv dygn för att åka dit! Det var 3 byten dit (tåg, tåg, buss) och två byten hem (nattåg och snabbtåg) och massor fick jag läst och mycket musik fick jag hört och på ena tåget var jag nästan helt ensam i vagnen... så där bytte jag säten mellan hållplatserna och glodde ut på livet utanför :o Fast det var kul. På hemresan från Umeå var det en kvinna med en dobermann som reste hela vägen till Hässleholm! Jag spanade in hunden när vi bytte tåg, för ack så fin hund det där var! En stor, vacker dobermann, så härlig syn då jag inte bara längtade efter mina barn utan också efter mina hundar och mest efter Enya!
Att jag sedan var med om det roligaste jag någonsin upplevt i just Umeå gör ju inte saken sämre :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 104
Senast: Ramona
·
Äldre Hej! Smygare här, har läst på forumet ett tag men känner mig nu mogen att skriva :) Jag bor just nu på Västkusten, har ett bra boende...
2
Svar
36
· Visningar
2 041
Senast: Lighter
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 987
Senast: Alexandra_W
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 539
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp