Ett gott nytt fantastiskt år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nog aldrig gett några nyårslöften. Det känns lite larvigt. Men nu när jag firat nyårsafton med en trerättersmiddag och gott sällskap (mig själv ;) ), så insåg jag plötsligt att jag behövde ge ett löfte till mig själv. På sätt och vis är jag redan inne på den linjen så det är bara att fortsätta.

Maten var i alla fall god. Först gjorde jag blinier till förrätt som jag åt med creme fraiche, kaviar och hackad röd lök. Sedan gjorde jag smördegsinbakade fyllda kycklingfiléer som åts med rödvinssås (färdigköpt från affären) och smörstekta ärter. Sedan klämde jag i mig lite tiramisuglass. Jag har garanterat ätit för mycket :p Nu får jag försöka kompensera det. Men jag lär nog ändå äta upp det som blev kvar.

Såret blir bättre. Det blöder mindre nu och jag var inte lika skakis idag när jag fick det omlagt. Jag önskar jag kunde göra det själv men för tillfället är det överkurs, så jag lär få fortsätta att be folk i min omgivning om hjälp ett litet tag till.

Med mindre än en timme kvar till det nya året önskar jag alla ett Gott Nytt fantastiskt År!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp