Ett litet tips

Skuggfaxe12

Trådstartare
Blev nyligen medlem i ett till hästforum, där när man ska svara i trådar man läser kommer det upp ett nytt fönster som man skriver in sitt svar i och sen kommer det in om man uppdatera tråden man läser i. Tycker detta är jätte smidigt och gör svarandet mkt snabbare.

:)
 
Sv: Ett litet tips

Det kan du göra här också?!

Högerklicka på
"Svara på detta"
välj
"Öppna länk i nytt fönster"

Sedan kan du uppdatera den gamla trådsidan med hjälp av F5.

Det jag skriver ovan är ett exempel på hur man kan göra, det beror nog lite på vilken webbläsare man har och vilket operativsystem man har på datorn.

Var det ungefär så här du menade?
 
Sv: Ett litet tips

Fast egentligen anser jag nog att snabbsvarsfunktionen är den absolut smidigaste om man vill svara snabbt i en tråd.
Det behövs inga nya fönster du klickar bara på Snabb-svar, skriver och sedan Posta snabbsvar. Sidan uppdateras och du kan läsa ditt inlägg.
 
Sv: Ett litet tips

Det är sant. Men så saknar jag att man inte kan "se" smilesarna. Kan bara koden för vissa.
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: Dentaku
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
884
Senast: a1agnlju
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
785
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 877
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp