Bukefalos 28 år!

Ett nytt intresse!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Igår lurade min kära vän in mig i en ny värld som jag länge har funderat på att undersöka dvs. släktforskningens värld. Jag är helt fascinerad idag då jag har börjat undersöka min sambos släkt som ägt gården vi bor på i 7 generationer. Har redan hittat lite halvspännande saker och liknande även insett att det är bra att vara kvinna och bo här för man dör av ålderdom.

Så nu undrar jag om det finns några släktforskande bukefalister?
 
Sv: Ett nytt intresse!

Ååå, vad kul. Jag hade gärna velat börja med detta, men jag vt inte riktigt hur jag ska börja. Jag känner heller ingen som håller på med sådant här. Men vad kul att du kan gå tillbaka 7 generationer.
 

Liknande trådar

Hemmet Hittade ingen bra rubrik men denna får duga... Jag är uppväxt i villa men har på min höjd bott i BR-radhus själv. Jag gillar inte...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
13 383
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Tjatter I tidernas begynnelse skapade den store Frith världen. Han skapade stjärnorna, och världen levde bland stjärnorna. Frith skapade alla...
106 107 108
Svar
2 157
· Visningar
66 742
Senast: Intejag
·
Övr. Hund Det är dags för mig att skaffa en ny liten kompis inom det närmsta året, mina tanter börjar bli just tanter och skolan är klar i maj...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund Jag vet vad ni tänker. "Åh, nej, inte ännu en tråd om kamphundar!". Nu är det inte dessa kamphundsrasers vara eller icke vara som jag...
2
Svar
37
· Visningar
3 745
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp