Ett nytt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland får man ta tuffa beslut och sommaren 2018 kommer alltid att vara förknippat med just det, detta vet jag trots att sommaren inte ens är över. Med förhoppning om en lyckad återförening och lyckade försäljningar/utlåningar av djur, kommer mitt liv se väldigt annorlunda ut efter sommaren. Jag trodde den stora förändringen skulle vara att jag fått min högskolexamen och ett spännande jobb som väntar efter sommaren – istället blir det fritiden som är under hård granskning med realistiska ögon, varpå förändring måste ske. I nuläget så finns det något som gör obeskrivligt ont i mig, men jag lever på hoppet om att det kommer bli bra i slutändan. Det måste helt enkelt bli bra, annars kommer jag gå under.
 

biteme_bigarmhug.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 604
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok ... Ja, var fasen ska man börja. Ni vet, när det bara känns rätt? Jag sålde min egen häst för drygt ett år sedan nu pga av olika...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: miumiu
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 094
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp