Ett par frågor...

M

MaLu

Jag behöver tips på en server där man kan ladda upp sin hemsida. Vad finns det för några som inte har så mycket reklam? Ge gärna en länk till en sån sida så att jag kan kolla :)

Fråga två; kan man lägga in smileygubbar på en hemsida, typ sånna som är på msn, eller här. --> :) Hur gör man då?

malu

S

spoff

home.no er gratis og har ikke noe reklame. Det er norsk domene da.. Men ikke reklame :smirk:

Skriver du sidene dine i HTML fra bunnen av kan du legge inn smiliey som biler i teksten. Det kan du forsåvidt hvis du bruker en hjemmesideeditoer som lar deg legge inn bilder hvor du vil i teksten.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver bolla stressrelaterade frågor lite. När jag känner stress och press på jobbet (vilket jag gjort i typ ett år eller två nu...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
4 737
Skola & Jobb Funderar på om jag får ledigt från jobbet att åka iväg nånstans och skriva på min uppsats i en vecka. Bara liksom stänga in mig i en...
2
Svar
22
· Visningar
896
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
844
Senast: golit
·
Samhälle På senaste år har det ju poppat upp rätt mycket miljöprojekt som nästan alltid presenteras som att dom kan rädda världen. Oftast är det...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Föl 2022