Ett planerat avbrott i natt

Som det ser ut nu kommer de som har hand om servrarna stanna databasservern för att plocka bort hårddisken som inte längre behövs (den gamla disken som fick problem från vilken vi kopierat in databasen till den nya).

Det skall förhoppningsvis inte ta så lång tid och allt skall förhoppningsvis fungera när servern startar upp igen.
Alltså bör ni inte bli alltför förskräckta om ni råkar ut för databas-fel någon gång under natten.
 
Sv: Ett planerat avbrott i natt

Borttagandet av den gamla hårddisken gick bra.

Jag kommer väldigt snart göra ytterligare ett kort avbrott, jag hoppas ni har överseende med detta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 912
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
1 956
  • Artikel
Bukefalosnyheter Kanske inte, men ibland har det gått mindre bra. Trots att det var fredagen den trettonde i går var det så att jag idag under stora...
Svar
12
· Visningar
2 418
Senast: ptr
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 060
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp