ett steg i taget

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej.
Vill skriva av mig lite en dag som denhär.
Hästen har kommit igång och vi busar bara i snön/löslongerar och skrittar ut :love:. Inga krav alltså och håller minumtiden av motion väldigt bra fastän jag har en seg förkylning i kroppen.
Idag ska vi iväg och hämta spån och köpa fårskinnsludd till sidepullet då min häst har blivit så känslig för skav. Hon trivs bra med sidepullet med rep men vanlig ludd runt det verkar ändå ge lite skav.

Är i alla fall skönt att ha kommit igång igen fast vi inte får åka och träna eller så.
Ett steg i taget och till våren är planen att vi kan träna igen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fick besked om att jag inte får byta ridgrupp till hösten, vilket orsakade en hel del besvikelse och satte igång tankar om vad jag...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 167
Senast: Karminnie
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 117
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp